Wednesday, March 30, 2011

NaughtyLAH=)



I'm here again!!!!
hehehehe
xD


So today i want to share ngn u all bout wat im doing rite now!
haha aku lari dari my fwens so far aku skunk ne duk sorang kat area2 rak buku kat library kampus aku!
aku seriously xda idea nak tulis apa neh, huhu tolong lah bile nak sedar diri tak tau aih
hehehe
hopefully our presentation tak da slack mana coz kami buat yang terbaik naty
insyaAllah
=)

Sok nak pakai pe ea tema dye???
hehe, harap2 seragam lah, but not sama sejibik!
sama dari segi pakaian
wah3! takut gile neh
tak taw nak present pa
grrrrrrrr
=)

Harini aku ponteng kelas lagi!!!!!
haha klulah mama n ayah aku tahu mampos la
bukan sekali dua aku buat ne byk kali kot sem ne
apa nak jadi ngn aku pon tak taw la
=)

Nelah kawan2 serumah aku~
mmg akan merindui dorang naty
(mood: sad)


Ne time kami berempat pergi PENANG mali~
hehe aku da byk kali pergi penang sem ne
=)

byknye pergi ngn PAKCIK mok yang acem
hurm~ rindula kat pakcik acem
i wonder what he is doing rite now
tady pagi senang je kejut dye terus bgn
haha xtawla klu pakcik mok tido balik
=P

p/s: Aku malas nak wat kerja thats y sempat je berblog!
hahahha
=)






No comments:

Post a Comment